نازنين زهرانازنين زهرا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

^_^سوفيا^_^

خاطره يي در مورد شمال

1392/11/10 11:30
نویسنده : پرنسس سوفيا
952 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ما سال قبل تابستون با خواهرم اينا رفتيم شمال.اونجا يه ويلاي قشنگ بود.من و خواهر بزرگم توي يه اتاق ميخوابيديم و اونيكي خواهرم توي يه اتاق.بابا و مامانمم توي حال ميخوابيدن.ولي اتاقي كه من و خواهرم توش ميخوابيديم خيلي تاريك بود و من ميترسيدم براي همين ديگه اونجا نخوابيدم و رفتم پيش مامانم و خواهرم توي اتاق تنها ميخوابيد.من هرروز توي ويلا براشون مسخره بازي درمياوردم.يه روز سر نهار و عصر براشون اخبار ديوونه ها رو اجرا كردم.اونا خيلي خوششون اومد و حسابي خنديدن.توي شمال حسابي به ما خوش گذشت.ما ميرفتيم كنار دريا و با ماسه هاي كنار دريا بازي كرديم.خيلي خوش گذشت.يه روزم قايق سواري كردي.خاطره ي قايق سوراي رو بعدا براتون ميگم كه حسابي خنده داره.بعد از ظهرا هم ميرفتيم كنار دريا و چايي و بيسكويت ميخورديم.

 

ممنون كه خوندين.

خدانگه دارتون.مشتاق ديدارتونبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

شیما
11 بهمن 92 13:46
به به چشممون به جمال خاطره هات روشن شد نازدونه جونم خاطره خوشمزه ای بود ایشالا همیشه ی همیشه شادِ شادِ شاد باشی الهی آمین دوست دارم عزیزکم
پرنسس سوفيا
پاسخ
سلااااااااااااام.حالت خوبه شيما جون.ممنونم كه هميشه به وبلاگم سر ميزني.منم خيلييييييي دوستت دارم
شیما
13 بهمن 92 17:06
من همیشه میام تو وبلاگن نازنینم دوس دارم همیشه خاطراتتو بخونم اما وقتی خودت از زبون خودت برام تعریف میکردی اون موقع دوس داشتم بخورمت اممممممممممم،خوشمزه ای دیگه،نمیشه ازت گذشت
شیما
28 بهمن 92 10:33
سلام عزیزم نمیدونی دیشب چقدر خوشحال شدم دیدمت زیارت عشورای هفتگی منظورمه
مامان کوثری
4 اسفند 92 5:41
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان پانيسا
21 شهریور 93 16:20
سلام آفرين به تو با اين وبلاگ خوشگلت به وب دخمل منم سر بزن
پرنسس سوفيا
پاسخ
سلام ممنون وبلاگ شما هم خوشگله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ^_^سوفيا^_^ می باشد