نازنين زهرانازنين زهرا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

^_^سوفيا^_^

خاطره اي در مورد تهران در خونه ي دوستم

1392/9/7 17:24
نویسنده : پرنسس سوفيا
563 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره سلام

ميخوام يك خاطره ي ديگه رو براتون بگم از خونه ي دوستم

اون شب من و دوستم و آبجيم داشتيم با هم نمايش اجرا ميكرديم جاتون خيليييييييييييييييييييييييييييييييييي خالي بود چون خيلي خوش گذشتتشویق

من و خواهرم و دوستم با هم يه نمايشي رو از كتاب قصه ي ما مثل شد كه مال دوستم بود اجرا كرديم

خيلي بامزه بود

نمايش اينقدر بامزه بود كه من از روي تخت دوستم پرت شدم پايينقهقههقهقههقهقهه

الانم دارم ميخندم خواهرمم داره ميخندهقهقهه

بله

حالا نقشايي رو كه بازي كرديم بهتون ميگيم

توي داستان نقش پادشاه بود اما من دوست نداشتم و نقش ملكه رو اجر كردم

دوستمم نقش پادشاه رو بازي ميكرد و خواهرمم نقش راوي و ماهي فروشو اجرا ميكرد

الان داستانش درست يادم نمياد اما خيلي قشنگ نقشامونو بازي كرديم و حسابي خنديديمو بهمون خوش گذشتقهقههقهقهه

مشتاق ديدارتون     خدانگه دارتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان زینب
8 آبان 92 17:43
سلام خواهش می کنم بیا آخرین پستم را ببین .
سارا
9 آبان 92 1:53
وروجك
17 آبان 92 18:42
سلام خاله نازي وبلاگت خيلي قشنگه دوست دارم بازم برامون خاطره بنويس
حمید
5 آذر 92 0:37
چه خاطره بامزه ای بود خدا خیرت بده کلی خندیدم ملکه خانم
پرنسس سوفيا
پاسخ
خيييلي ممنون از نظرت خودمم اون موقع خيلي خنديدم
مجنون حسين
8 آذر 92 14:02
سلام نازپري خانم وبلاگت خيلي قشنگ و فانتزيه خاطراتتم خيلي قشنگه خيييييييييلي دوست دارم بازم از اين خاطراتت بزار برامون
شیما
10 آذر 92 19:10
سلام نازدونه جونم خوبی؟؟؟ من این داستانو شنیدم یعنی من یه دوست دارم اسمش نازنین زهراس،6 سالشه خیلی ناز و شیرینه،آدم میخواد بخوردش؛اینقدر این دختر بامزه س برام تعریف کرد که همچین رولی رو بازی کرده
پرنسس سوفيا
پاسخ
خوب خودمم ديگه
شیما
10 آذر 92 19:18
نازی جونم خودتی؟؟؟ ای کلک، آدرس وبلاگمو از از کجا پیدا کردی وروجک؟؟؟؟؟؟؟ دوست دارم هوارتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لینکت میکنم هر وقت اومدی سری به منم بزن
پرنسس سوفيا
پاسخ
عزيزم خيلي دوست دارم
شیما
10 آذر 92 19:33
راستی یادته تو مسجد بهت میگفتم ملکه ،میگفتی بهم نگو ملکه؟؟؟؟خوشم نمیاد؟؟ یادته گفتی پسر عموی دوستت بهت گفته مادام؟؟؟ دلم برات خیلی تنگ شده نازدونه جونم
پرنسس سوفيا
پاسخ
عزيز دلم به وبلاگم خوش اومدي منم دلم برات تنگي شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ^_^سوفيا^_^ می باشد